Pytania i odpowiedzi - Osasuna

Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Jak skorzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej w Centrum Medycznym OSASUNA?

I. Jeżeli jesteś uchodźcą z Ukrainy, to znaczy przekroczyłeś granice ukraińsko polską po 24 lutym 2022 rok.

Wystarczy zatelefonować nr tel. +48 61 6585330, zostaniesz umówiony na telewizytę z lekarzem (w języku: ukraińskim, rosyjskim, angielskim, polskim).
Jeżeli będziesz potrzebował: receptę na lek, skierowanie do lekarza specjalisty lub szpitala czy zwolnienie lekarskie. Otrzymasz bezpłatnie, smsem na telefon.

II. Jeżeli pracujesz w Polsce (masz odprowadzane składki ubezpieczenia zdrowotnego) to zachęcamy do zapisania się do Centrum Medycznego OSASUNA ONLINE.

Poprzez naszą stronę internetową https://osasuna.pl/2022/07/15/zloz-deklaracje-do-lekarza-poz/



Obraz zawierający tekst

Opis wygenerowany automatycznie

Trzeci sposób:
Poprzez Internetowe Konto Pacjenta wchodząc na https://osasuna.pl/

1. Wejdź na IKP


2. Zaloguj się na swoje Internetowe Konto Pacjenta

Obraz zawierający tekst

Opis wygenerowany automatycznie

3. Wejść w „Moje konto”

Obraz zawierający tekst

Opis wygenerowany automatycznie

4. na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”

5. wypełnij

Obraz zawierający tekst

Opis wygenerowany automatycznie

Podpisz deklarację:

Po weryfikacji wniosku zostaniesz naszym pacjentem, Osasuna zatelefonuje do Ciebie w celu potwierdzenia danych.

Ile kosztuje usługa?

Wizyta u lekarza rodzinnego w ramach NFZ jest bezpłatna.

Czy lekarz mówi w języku ukraińskim?

Tak, nasi lekarze mówią biegle w języku ukraińskim.

Jak długo będę musiała czekać na wizytę?

Termin wizyty zależy od dostępności lekarza. Aby uzyskać precyzyjne informacje prosimy zarejestrować się przez stronę internetową lub skontaktować telefonicznie z recepcją. Najczęściej jest to ten sam dzień w którym kontaktujecie się z naszą przychodnią.

Jak umówić się na teleporadę z lekarzem?

Można to zrobić przez system rezerwacji online na stronie placówki lub telefonicznie.

Czy wystawiacie zaświadczenie lekarskie o przeciwwskazaniu do używania pasów bezpieczeństwa?

Jeżeli lekarz pierwszego kontaktu, po przeanalizowaniu Twojej sytuacji zdrowotnej uzna, że wystawienie zaświadczenia o przeciwwskazaniu do używania pasów bezpieczeństwa jest medycznie uzasadnione, wówczas takie zaświadczenie zostanie Ci wystawione.

Czy dostanę zwolnienie lekarskie online?

Jeśli wystawienie zwolnienia lekarskiego (L4) jest medycznie uzasadnione, to tak.

Czy wystawiacie elektroniczne recepty (e-recepty)?

Oczywiście, współcześnie wystawiane są tylko recepty elektroniczne.

Jak długo ważna jest recepta?

Recepta musi być zrealizowana maksymalnie 30 dni od wystawienia.

Jak wygląda e-recepta?

Jest to wiadomość SMS, która zawiera 4-cyfrowy kod. Aby zrealizować receptę wystarczy, że udasz się do dowolnej apteki i przedstawisz ten kod wraz z numerem PESEL.

Czy świadczycie usługi w językach obcych?

Nasi specjaliści udzielają porad medycznych w 4 językach. Aktualnie konsultujemy w języku ukraińskim, angielskim, rosyjskim i polskim.

Poznań, ul. Kaliska 21, 📞 +48 61 658 53 10

Jastków, ul. Szkolna 1, 📞 +48 81 460 38 10